14 września 2014

91. Miesiąc..

Cześć wam! Minął prawie miesiąc od ostatniego wpisu.. Tak wiem, nigdy nie było aż takiej ciszy na blogu. Dostawałam bardzo dużo wiadomości, nawet komentarzy dotyczących tego czy kończę z blogiem, otóż nie kończę! Nie zamierzam.. Jest jak jest, stąd ta przerwa.
 Od października wszystko wróci do normy, dlaczego? Otóż planuję kupić aparat żeby móc wyjść w każdej chwili na zdjęcia, o każdej porze, niezależnie od innych :). Dlatego też mam pytanie do was, jaki aparat polecacie? Ja osobiście się na tym nie znam, zależy mi na dobrej ostrości, jak narazie wybór padł na Canon 1100D, ale chętnie poznam wasze opinie na temat innych sprzętów, które używacie na swoich blogach. Mogą być to zwykłe cyfrówki, niekoniecznie lustrzanki :)
Wakacje się skończyły, wróciła szkoła.. Lato odchodzi, ale chwilami jeszcze można złapać troszkę słońca. Tak też było wczoraj. Dzięki uprzejmości Oli udało mi się zrobić zdjęcia!
Łapcie i do następnego! :**

OKULARY - SINSAY | BLUZKA - SINSAY | SPODNIE - TALLY WEIJL | BUTY - LABOTTI | TOREBKA - CROPP




















na luzie - MODNAPOLKA.pl

56 komentarzy :

  1. To bardzo fajnie ,że nie kończysz z blogowaniem < 3 Zdjęcia są prześliczne, a stylizacja bardzo na luzie : ) Canon colpix dobre są < 3

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłabym za nikon d5200 moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia śliczne, ale trzecie zdjęcie, na którym skaczesz jest przegenialne! :) kurcze strasznie dawno Cię widziałam :( buziakii :* U

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz:) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że nie kończysz z blogowaniem ;) Ja osobiście uwielbiam aparaty Nikon , korzystałam z lustrzanki i cyfrówki , świetne są :) Pozdrawiam ! http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są śliczne!! Świetna torebka.;) Pomyśl może nad Canonem 600D bądź 700D.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute <3

    www.the-goldensoul.blogspot.com

    XOXO,
    Inês

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam właśnie ten aparat :-) Canon 1100d t odorby wybór, ale jakiś obiektyw warto dodatkowo kupić. Fajnie wyglądasz ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Dobrze że wróciłaś ;*
    Hah tez się nie znam na aparatach ;c Więc nie będę niczego polecać xD

    kindeerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne fotki! :)
    I nie przejmuj sie, przerwy sie zdarza kazdemu! :)
    Ja od kilku miesiecy mam wlasnie Canona EOS 1100D i musze przyznac, ze jest to bardzo przyzwoity aparat za ''minimalna'' kwote w przypadku lustrzanki. Dokladnie tyle ile bylam gotowa wydac na swoje hobby ;) Oczywiscie mozna wydac tysiace Euro na duzo lepszy sprzet, tylko trzeba potem sie nauczyc go obslugiwac... przed zakupem radzilam sie fachowca, doszlismy do wniosku ze taki model mi zupelnie wystarczy, jest niedrogi i dosc prosty w obsludze. a obiektywy mozna potem dokupic w dowolnych ilosciach. ;)
    Pozdrawiam!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ze względu ma mój portfel zwróciłam uwagę na tą lustrzankę, a gdy znów wpadnie pare groszy będę mogła się skusić na jekiś obiektyw :)jest łatwy w obsłudze z tego co słyszałam więc jest to dla mnie ważne, aby osoba która mi będzie robiła zdjęcia mogła bez problemu właśnie je zrobić :D

      dziękuję za komentarz! :**

      Usuń
    2. dokladnie :)
      Do tego ma opcje filmowania i aku trzyma na prawde dlugo.
      Wiem tez, ze zdjecia mozna nim robic jeszcze lepszej jakosci gdy sie je zapisuje w innym formacie, nie wgryzlam sie jeszcze. ;)
      Milych zakupow!
      Buziaki!

      Usuń
  11. świetna stylizacja , a koszulka i buty świetne !
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne butki ;) ja sie tez nie znam na aparatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna koszulka :)
    mówił Ci ktoś, że jesteś podobna do Justyny z loveandgreatshoes? jak siostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee, nikt mi nie mówił :O
      poza tym nawet nie wiem kto to :D

      Usuń
  15. Bardzo fajna stylizacja , taka na luzie ; )
    Te buty są przecudowne < 3
    Skomentujesz ? http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze że już wróciła ś :3 piękne zdjęcia:3

    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wygląasz :) Bardzo podobaja mi się te białe spodnie i cieszę się, że wróciłas na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam lustrzankę Sony Alfa 58 i jestem bardzo zadowolona. Cena też w porządku jak na lustrzankę :)
    Ładne zdjęcia :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Stylizacja prosta, ale fajna i nie przekombinowana :-) Super buty !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne fotki :))
    aparat aparatem, ale duzo zalezy od obiektywu i umiejetnosci :)
    ja mam nikon d5100 plus obiektyw nikkor 50mm f/1.4g, ktory uzywam do robienai zdjec na blog, ale mam jeszcze obiektyw 18-105mm, ktory jest swietny do robienia zdjec podczas podrozy, czy mojemu dziecku jak sie rusza bo go swietnie uchwyci :)

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio mam manię na białe i czarne ubrania! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy z nas, czasem potrzebuje tej jak to sama określiłaś "ciszy na blogu"... miałam bardzo podobnie w ostatnim czasie, ach te wakacje ;)
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz pięknie! bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia i stylizacja :) Co do aparatu, ja mam nikona d5100 i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne buty :) A jeśli chodzi o aparat to jestem zadowolona z mojego Nikona Coolpix P530. Wygodny bo mały, ma właściwości lustrzanki i jest lekki. Idealny do detali i na zdjęcia nocą.

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja bardzo dobra, ja myślałam nad Nikonem D3100 + obiektyw 18-105mm vr
    :) Podobno bardzo dobry i z tego co widziałam u tych co mają to zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń
  27. po co ta torebka?

    OdpowiedzUsuń
  28. aparat bedziesz miała a kto bedzie robił zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mama, siostra, będę brała do szkoły, wtedy to już nie będzie problem :P
      w najgorszym wypadku będę sobie robiła zdjęcia w lusterku i selfie :P (haha)

      Usuń
  29. Bardzo fajne połączenie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz:) W wyborze aparatu niestety nie pomogę:<

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie wyglądasz:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :-*

    Patrycja i Daria

    OdpowiedzUsuń
  32. very beautiful pictures<3
    love you top<3

    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. buuty <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny set!

    ______________________
    Nowy post.
    A w nim? to co lubimy, czyli nowości z mojej szafy na blogu

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja :) buciki w panterkę cudo :) uwielbiam ją :) masz piękne włosy :)

    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny t-shitrt! Wspaniałe ujęcia wykonałaś, bardzo i się spodobało:)

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  37. Zastanawiałam się nad tymi butami :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Nice pictures, dear!
    Have an amazing day!
    <3
    http://theshimmeroflife.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna jesteś! Piękne buty. :)
    Co do aparatu to ja mam Canon 700D i nie narzekam, sama możesz ocenić jakiej jakości robi zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna koszulka i buty ! ;)))))))

    klauditte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. mega pozytywne zdjęcia:) oj jak szkoda,ze lato się kończy:( ps. obserwuję i bedzie mi bardzo miło jeśli i Ty mnie odwiedzisz:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylizacja taka luźna, fajna i ładna :) A zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  43. I was hoping if you would like check my blog out sometime.

    CHIC OUT OF TOWN

    FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  44. wspaniała sesja :)

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.